سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لازم ترین دانش بر تو آن است که از عمل بدان پرسیده می شوی . [امام علی علیه السلام]   بازدید امروز: 0  بازدید دیروز: 1   کل بازدیدها: 7055
 
یاس هشتم
 
زائر
نویسنده: محب الرضا(پنج شنبه 86/2/20 ساعت 4:26 عصر)

   

 تو دل یه مزرعه یه کلاغ رو سیاه
هوایی شده بره پابوس امام رضا
اما هی فکر میکنه اونجا جای کفتراست
آخه من کجا برم یه کلاغ که رو سیاست
من که توی سیاهیا از همه رو سیا ترم
میون اون کبوترا با چه رویی بپرم
تو همین فکرا بودش کلاغ عاشق ما
یه دلش میگفت برو یه دلش میگفت بمون
که یه هو صدایی گفت تو نترس و راهی شو
به سیاهی فکر نکن تو یه زائری برو
من که توی سیاهیا از همه رو سیا ترم
میون اون کبوترا با چه رویی بپرم

 



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
زائر
امام رضا

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
یاس هشتم
محب الرضا

|| لوگوی وبلاگ من ||
یاس هشتم

|| اوقات شرعی ||


|| آهنگ وبلاگ من ||